paralellt med verkligeheten

Jag lever ett drömliv paralellt med verkligeheten. Ett drömliv som är för bra för att vara sant. Det är så fint att bara kunna fly in i drömlivet för en stund. Låta drömmen omfamna mig och ta mig till en annan plats. En plats där man kan känna något större. Känna något lättare. Känna allt fint. Life is wonderful. Livet är helt jäkla sjukt underbart, underbart är ordet för min värld. Men när man vaknar och kliver in i verkligheten igen så blir det nästan jobbigare än innan. Drömlivet är ett smakprov av något. Något som får mig att må bättre än någonsin. I verkligeheten blir jag bara hungrigare och hungrigare. Jag blir hungrigare av att få smakprov i drömmen. 

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej! Tänkte bara säga att nu har ja hittat till din blogg, så kommer kika ibland å läsa det du skriver:)

Hör av dig snart! / kram marie (your long lost friend ;P)

2010-01-26 @ 16:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0