vill så mycket

Jag vill för mycket. Jag vill för snabbt. Jag blir trött och otålig. Jag blir stressad. Varför kan jag inte bara andas ut? Andas ut allt jobbigt. Andas ut allt som gör att jag mår konstigt. Jag vill kunna slappna av. Jag vill kunna ta det roligt, lugnt. Jag vill så mycket. Bli inte rädd, jag är bara stressad. Jag vill bara så mycket. Så mycket på en och samma gång. Jag vill ha dig hos mig. Jag vill åka till framtiden. Jag vill ha ett jobb. Ett jobb på ett fint ställe. Jag vill trivas. Jag vill ta det lugnt. Jag vill krama dig. Jag vill dansa. Vill du också det?

Jag mår bra. Under otåligheten. Jag känner mig lycklig. Jag ser fram emot så mycket. Jag njuter av nuet, när nuet är som bäst. Jag njuter av nuet varje dag. Tack! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0