charm&timing

Ska man skratta eller gråta i dessa tider? Livet är väl underbart. "Timing är allt" - finns det vissa som säger. Jag hoppas att det inte stämmer. Snart är jag på väg. Till ett nytt liv i en vintervärld. kreativiteten är inte på topp. texterna kommer inte till mig som de ska. men jag har det nog bra. Allt känns bara lite snurrigt. Virrigt. Konstigt. Underligt. Men jag ska skapa klarhet i livet och kanske kommer det att ge mig klarhet i sinnet. Jag hoppas att norrskenet ger mig alla svar och att tid är det ända vi har. Jag täker på er som får mig att le, jag ler tillbaka, men tänk på det att "mycket vill alltid ha mer".

Kärlek. Harmoni. Timing. Känslor. Förändring. Förflyttning. Utmattning. Glädje. Skratt och pinsam dans. livet har alltid sin charm <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0