Ingen vet...

... ingen vet vad som väntar på oss bakom nästa kurva. Ingen vet om det som väntar kommer att få oss att skratta eller att gråta. Ingen vet. Jag älskar att tänka på det här. Det får mig att se livet från ett annat perspektiv ibland. Vad är det som betyder något? Ta till vara på tiden ni har, håll om de ni bryr er om, ge alla ni älskar en fin kram. Ta nästa steg i livet utan att vara rädda. Jag vet att det är läskigt att inte veta vad som väntar. Men en sak leder alltid till en annan. En glömd halsduk kan leda till kärlek som i sin tur kan leda till generationer av familjer. Tänk på att vad som än händer, vilka val ni än gör så kommer era liv att vara outforskad mark ända tills ni ger er ut på äventyr. Gå på sakletarjakt, skattjakt. Livets skatter väntar på er. Livets skatter väntar på mig. Livets skatter finns i mina händer...

Älska livet. Älska varandra. Älska er själva. Älska livets äventyr. Älska att ingen vet.

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0