sol, svett och lycka

Ibland är det enda som behövs för att man ska känna sig lycklig väldigt simpla saker.
Solen som värmer och lyser upp tillvaron.
En härlig farfylld promenad.
Att arbeta lite i trädgården och känna att man blir precis lagom varm i kroppen.
Musik. Att lyssna på precis de låtarna själen behöver just nu.
Att äta god mat.
Att dricka vatten och känna att man är inte ensam.
Det här och mycket andra enkla ting gör mig lycklig oavsett hur jag mår.
Det kommer liksom inifrån <3
Nu ska jag ta mig till jobbet och fortsätta att må bra i min vardag.

Pussar och kramar till dig.
Hitta det som gör dig glad och ge dig tid till just DET!
Att vi mår bra är väl ändå det viktigaste i våra liv?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0