Älskade Orsa <3

Ett fint liv.
Ett händelserikt liv.
Ett vackert liv.
Minnen. Kärlek. Mer kärlek. Kramar. Skratt.
En melodi som berör. Människor. Ni är fantastiska.
Möten. Allt som berikar. Allt som berör.
Jag har växt. Jag har bytt form. Jag har levt.
Jag lever. Jag andas. Jag sjunger med vacker akustik.
Hör du vad jag sjunger?
Hör du att jag säger tack?
Jag lyser. Jag säger. Jag svarar. Jag sjunger.
Den här tiden har fått mig att känna mig levande.
Jag sjunger medan jag är här.
Jag sjunger från mitt hjärta.
Lyssna om du vill.
Livet. Orsa. Kärleken.
Tacksamhet.
Minnen.
Nu börjar ett nytt liv.
och du kanske du undrar vart jag är på väg?
Jag svarar.
Jag vet inte om jag ska gå höger vänster eller rakt fram.
Jag vet inte när jag ska svänga, ska jag svänga?
Ska jag springa eller gå?
Jag vet inte.
Men detta vet jag...
Jag är på väg mot resten av mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Joie

du är helt fantastisk ylva!

2012-06-19 @ 00:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0